Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

10.12. - Ipari Fórum klubnap

PartnerProgramok:

1. Hogyan érj el Havi 100 telefonhívással - évi 20.000 ipari vállalkozást?

2. Hogyan érj el ajánló és alvállalkozó partnerekkel korlátlan növekedést?

3. Nem hagyományos partnerségek - Előfizetéses Gázkészülék Szerelés Ügyfélszolgálattal

4. Villanyszerelők viszonteladó kampány bemutató

5. Ipari Fórum Ajánlói Rendszer


Megmutatom az Ipari Fórum kampány működését és eredményeit, zárt körben titkok nélkül.

A stratégiai partnerség bizalmi kérdés, ezért csak a klubnapon lehet a partnerprogramokhoz csatlakozni.

Időpont: Október 12., hétfő DÉLUTÁN, 14.00.-18.00.-ig.

A klubnap ára: díjmentes, hiszen ez is egy partnerprogram :)

Cím: Budapest, XVIII. kerület, Szent Lőrinc sétány 6.

A reptéri gyorsforgalmi út közelében, a lőrinci magas SZTK épületnél parkolhatsz ingyen. Térkép:



A klubnap helyszínhez videós parkolási segítség:

Leírás


A klubnapon megmutatom, hogy mi hogyan építjük fel az Ipari Fórumot MiniCRM-mel.

Egy kis összefoglaló, ki ez a Juhász Attila, a házigazda:



Ez itt én vagyok.

30 éve értékesítek, 20+ éve vezetek céget és 10+ éve vagyok MiniCRM rendszer építő.

Ha ismersz, tudod, hogy veterán értékesítő vagyok.


Én kétféle tanácsadót ismerek:

  • A tréner, aki előadásokat tart,
    hatalmas okosságokat mond és ír - és te megveheted/megnézheted. Ez nem gúnyolódás, tényleg nagyon jó online tanfolyamok és könyvek érhetőek el. Ám szerintem neked ELEGED VAN AZ ELMÉLETBŐL.

    Az elmélet szép, de amikor hazamész - minden marad ugyanúgy. Nem változik semmi....
  • Én a megcsinálós tanácsadó vagyok.
    Tudod, az a fajta, aki feltűri az ingujját és megcsinálja, vagy segít megcsinálni. És azért szeretek a MiniCRM-mel dolgozni, mert a RENDSZER MEGMARAD. A projektnek vége van, Juhász Attila hazamegy, de a folyamatok, az automatizmusok tovább működnek.

    És dolgoznak... és dolgoznak... neked. Aki velem dolgozik, az átlag felett fejlődik és/vagy megvalósít egy stratégiai fejlesztési célt.
Ez nagyon kemény feladat, mert a VIP ügyfeleimmel megváltoztattuk a cégben az alapvető információ áramlási folyamatokat. Közben kezeljük az összes csontvázat, ami kiesik a szekrényből.

Referenciák:

  • "Juhász Attilával és a MiniCRM bevezetéssel 2018 volt minden idők legjobb éve, bevételi és profit szempontból egyaránt." Szaknyéri Csaba, Mozart Használtruha Nagykereskedés
  • "Attila, köszönöm a stratégiai tervet, azóta is ebből élünk" Jónás Dániel, reklamtargyexpressz.hu
  • "Az egyéves munka eredménye +50%-os növekedés és közben felkészültünk a Nagy Dobásra." Őrfalvy Árpád, az Ablak Szakértő, ablakszakerto.hu

Még sokkal több referencia, hiszen már nem vagyok kezdő tanácsadó: www.moderator.hu/referencia


Az értékesítési rendszer építés nehéz, pepecselős munka, és sokba kerül.

Eddig szinte csak VIP ügyfelekkel dolgoztam, akik nagy türelemmel és kitartással dolgoztak velem a rendszerük fejlesztésén.

Nincsenek "csak kattints, vedd meg és boldog, majd nemsokára gazdag leszel" ígéretek.

Ez valódi. Fájdalmas, nyögvenyelős, hibázós.

Örökké hálás leszek az első VIP ügyfeleimnek azért az úttörő munkáért, amit a segítségemmel végeztek el. És a MiniCRM-nek is, mert nagyon stabil szoftver hátteret ad - 10+ év alatt egyetlen komolyabb probléma sem volt.


Ha érdekel, ÉN hogyan építek RENDSZERT, itt megmutatom.

1. Először is megfogalmaztam a küldetésem: RENDSZERT akarok vinni a lehető legtöbb magyar kisvállalkozás életébe.
  • A workshop-on segítek megfogalmazni a tiédet, ha még nem tiszta.
    Küldetés nélkül nincs meg a tuti fő célod, egyébként.


2. Pontosítom, mit adok el: ez a TermékPiramis fejlesztése.
  • Ez egy kiemelt téma és nagymértékben összefügg az árazás kérdésével.
    Ha úgy érzed, hogy rossz az ajánlat lezárási arány a cégedben, akkor ez a fő probléma, amit kezelned kell.
    Az én termék piramisom egész jól alakul, már van könyvem, előadásom, konzultációm,
    és persze a VIP szolgáltatás.


3. Letisztítjuk, hogy kinek adunk el - ez a kvalifikáció, ügyfél-csoportosítás témája.
  • Ezzel sokat foglalkoztunk korábban, tudod, a kvalifikációs táblázatról beszélek.
    Jó vevők / Rossz vevők, stb.
    Az én ideális ügyfelem az, akinek van egy jó terméke, azzal elérte az üvegplafont - és szeretné áttörni azt.

4. És a legfontosabb: hogyan adunk el?
  • Bármilyen meglepő, MINDENKI értékesít a cégedben!
    Ez a legújabb felismerésem, hogy muszáj belemenni a cégszervezés témába, mert az értékesítés fejlődése leggyakrabban a termelési, vagy belső információ áramlási problémákon akad el.
    Ez a szervezeti felépítés és stratégiai tervezés témája.



Állj, állj, ezt még olvasd el! Kérlek NE regisztrálj, ha...
  • Valamiféle fantasztikus marketinges ígéretet szeretnél. Mi melózunk. Keményen.
  • Ha nincs jó, értékes és minőségi terméked/szolgáltatásod.
  • Ha nem fontos neked, hogy vaskeményen betartsd az ígéreteidet.

Nagyon kemény a tempó, határozott a stílusom - és csak ilyen cégvezetőkkel tudok hatékonyan dolgozni.
Általában próbálok kedves lenni, de nem mindig sikerül.

Ha egyedül vagy a cégben, az nem baj - én is egyedül voltam.
Szervezetet építeni az alapoktól a legkönnyebb.

Gyere el a Hétfői Ipari Fórum Klubnapra!

Szóval jössz tanulni, vagy küszködsz tovább egyedül?


Ugrás a regisztrációra »»»»»